Masyuk

Khamis, 30 Disember 2010

31 Disember 2010 Diistiharkan Cuti Umum




Yahooooooooooo...............
Mesti korang sukakan aku lagilah suka 31hb Disember 2010 ni diistiharkan cuti umum oleh Dr. Seri Najib Tun Razak bersempena dengan kemenangan yang diraih oleh pasukan Harimau Malaya yang menang di perlawan bola sepak AFF 2010 tadi. Kalau korang tak percaya cuba korang klik

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=1229&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_30.htm







4 comments:

Fatin Rahmat berkata...Best Blogger Tips

hehe awak, tajuk tu salah taip. 31 Disember 2010 sepatutnye kan? hehe

d_LA berkata...Best Blogger Tips

saye x suke sbb mmg dah cuti ari ahad..ni nak mrh ni..xkanlah dorg xtaw yg kelantan, tganu,n kedah mmg cuti ari jumaat..x adil taw..huwaaaaa....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Fatin - tq yer dah ammend dah tu.,..ehehehee

d_LA - nak buat cam mana kena tanya Pak PM ler
ehhehehehe

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

korang semua seronok cuti ye.. aku pulak kena koje.. huhu..selamat bercuti semua