Masyuk

Ahad, 5 Disember 2010

Astro Kasih




Korang semua pernah tak dengar mengenai Astro Kasih. Astro Kasih ini adalah corporate social responsibility (CSR). Sebelum ini aku pernah juga program Astro Kasih ini di Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang disana kami seramai lebih kurang dalam 40 orang dipilih untuk menyertai kerja amal yang dianjurkan disana. Selain Kampung Ketapang Tengah, Pekan, Pahang Astro Kasih juga telah pergi ke Kampung Panchor, Muar Johor waktu ni pun aku joint juga lagi satu aku joint adalah Hari Raya Bersama Anak Yatim di KLCC tapi pada tahun 2010 ini aku tak berkesempatan untuk joint event yang diadakan kerana selalu bertembung dengan aktiviti aku yang lain. Bagi aku program astro kasih ni memang patut ada kat semua syarikat kat luar sana bagi membantu golongan yang memerlukan. Pada tahun ini Astro Kasih juga telah mendapat 2 anugerah kalau korang nak baca klik sini.

0 comments: