Masyuk

Sabtu, 4 Disember 2010

Terbang Tinggi-Tinggi






Terbang tinggi-tinggi yang aku maksudkan bukanlah blog si Hamzah Ian yang poyo lagi GAY.
Terbang tinggi-tinggi yang aku maksudkan adalah sewaktu di Bangkinang tempoh hari aku, Aniza dan 3 orang lagi sepupu pergi ke OMPANG kalau sini Empangan la tu. Kami kesana dengan menaiki motorsikal lebih kurang dalam 25 minit juga lah hendak ke sana. Modus operandi untuk ke sana adalah untuk melihat keindahan alam yang terbentang.


Cantik pemandangan disana aman dan tenteram.


Model tak berbayar aku sewaktu di Bangkinang


Ambil "feel" di kampung la ni yer.


Nampak pulak orang memancing ikan bocek ataupun ikan haruan


inilah terbang tinggi-tinggi yang di maksudkan


Aku pun nak terbang tinggi-tinggi juga.


Terbang tinggi-tinggi beramai-ramai


p/s - Hamzah ko jangan perasan yerk


4 comments:

J.M.R berkata...Best Blogger Tips

memang tinggi ko terbang bro..eh terbang ke lompat gitu?:-p

hamzah ian berkata...Best Blogger Tips

nak terbang bayar la wei.. har har har

hazman aka species1980 berkata...Best Blogger Tips

hurmmm.... ingatkan tolong promote blog hamzah tue.... nanti boleh tunjuk ajar camner nak amik gambar cenggitu...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

JMR - terbang ke lompat ke lebih kuang sama jer ler

Hamzah - nak terbang ngan Airasia jer kena bayar murah sket.

Hazman - Hamzah tak yah promote tgk ler follower dia dah ramai. cam mana nak ajar... ehehehheeee