Masyuk

Jumaat, 3 Disember 2010

Lagu Kalau Berpacaran



Salam 1 Malaysia semua, Malam ni aku nak update pasal lagu Kalau Berpacaran nyanyian Ana Rafali, Sohaimi Mior Hassan & Ultimate (bukan ultimate fighter la) member aku kerja memang suka lagu ni jadi kami pun dah terjebak dengan lagu ni sampaikan kami tukar liriknya sesuka hati. Alhan ko kan peminat setia lagu ni kan jangan tak ngaku plak ekk...



Sohaimi Mior Hassan
Kalau berpacaran
Memang banyak pantang larang
Menjaga susila
Ibu bapa adik abang

Apabila berdua
Carilah tempat yang terang
Agar tidak pula
Mencuba aksi terlarang

Korus
Boleh pandang-pandang
Jangan pegang-pegang
Duduk renggang-renggang
Bertambah sayang

Biar malu-malu
Biar segan-segan
Kerna malu itu
Perisai orang beriman

Ana Raffali
Kalau berpacaran
Jangan tunggu lama-lama
Kalau dah berkenan
Jumpalah ayah dan mama

Hantarkan rombongan
Meminang dengan segera
Kalau terlambat kasihmu disambar buaya

Ulang korus

Altimet
Yeah
Kita sambung cerita
Kalau kamu berdua
Aku yang ketiga

Aku penambah perasa
Akulah pendarab nafsu serakah
Hai teruna bikin perangai selamba
Hati si dara kata tak apa

Berani buat terima padah
Kalau tak sedia
Ucap syahadah

Ulang korus 2x





3 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

beb, ko tgk yang cikgu shida miming lagu nie.. confirm ko tergelak2

kak ina kl (1) berkata...Best Blogger Tips

tahniah dah beli komputer baru..rajin-rajinlah update yer..tq sudi bagi ole-ole tu.

akak pun minat lagu ni..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

CLP - nanti aku layang cikgu shida nya miming tu ekkk

Kak Ina - Alhamdulillah kak rezeki bertambah, ole2 tak publish ker? bler nak masak rendang nyer? layankan lagu tu maksud tersirat tu