Masyuk

Isnin, 13 Disember 2010

Apa Sudah Jadi Dengan Nuffnang




Selamat hari Isnin semua, Wah korang sebut pasal Nuffnang jer berbondong-bondong masuk ke sinikan. tak ada apa cuma aku cam pelik kenapa "Analytics" aku tak boleh bukak jadi cam kat gambar tu. Aku tau la blog aku tak ramai yang singgah tapi mustahil barang seorang pun tak singgah di blog picisan aku ini. Pagi ini jer aku dapat 3 komen cam mana kat situ leh letak "no result" mungkin pihak Nuffnang sedang upgrade laman sesawang mereka kot. Tunggu dan lihat jer la.

1 comments:

Ain Atika berkata...Best Blogger Tips

i kadang2 ada kadang xde..haih..