Masyuk

Khamis, 23 Disember 2010

Layan Lagu Reggae









Aku pun tak tau sejak bila aku layan lagu-lagu reggae ni. Sebenarnya vokalis kumpulan Sharpshooter ni member kat tempat kerja aku ni mula-mula tu kitaorang sebenarnya dok membahan mamat ni lepas tu aku download la lagu Panji-Panji Reggae ni lepas tu boleh terlayan plak lagu ni antara lagu lain yang best adalah Selembut Nafas. Kalau tak silap aku kumpulan Sharpshooter ni ada 6 orang lelaki 1 orang perempuan. Sebelum ni aku tak pernah pun layan lagu reggae ni melainkan lagu "No Woman No Cry" tapi bila dengar lagu dari kumpulan Sharpshooter ni macam best jer. kalau korang nak "sedut" lagu ni korang cari jer kat 4shared tu banyak lagu ada kat situ.






3 comments:

zey berkata...Best Blogger Tips

dulu pon, aq xpernah lyn reggae, tp semenjak depa mai kolej aq perform, pastu aq terus carik lagu2 sharpshooter neh.

co0l la lyn reggae! =)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

TAU XPER MEMANG BEST LAGU DEPA NI

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

lagu genre reggee ni 1 jer aku layan, no woman no cry la. lain xde masa nk discover.maybe boleh consider utk down load.

selaku tali barut kak ina, nkgo telah diwajibkan joint contest aku:
CONTEST AZAM 2011

masa utk tebus dosa kulit kerbau tempoh hari dgn joint contest aku.