Masyuk

Selasa, 21 Disember 2010

Jom Berjimba Dengan MelRomeo





Salam 1 Malaysia semua, Pagi ini dalam jam 4.30 pagi tadi aku ada chat dengan MelRomeo.
Insyaallah sifu MelRomeo akan turun ke Kuala Lumpur pada hari Sabtu ini iaitu pada 25 Disember 2010.
Oleh yang demikian MelRomeo ajak kita semua berjimba-jimba dihari Sabtu ini mungkin MelRomeo dah rindu + jeles tengok gambar kita berjimba ari Jumaat lepas.
Jikalau di Izinkan oleh Allah S.W.T. MelRomeo rancang nak main bowling tapi dia cakap tak nak karok's.

Oleh itu aku nak tanya sekiranya MelRomeo jadi datang Kuala Lumpur kita nak berjimba kat mana pulak.

Times Square okeh tak?
Lepas tu MelRomeo akan kompemkan kehadirannya ke Kuala Lumpur esok Rabu 22 Disember 2010.


p/s - kita cuma merancang hanya Allah S.W.T. yang dapat menentukan segalanya. Nanti aku update lagi aktiviti berjimba kita ni jadi ke tak yerk...

- MelRomeo kalau jadi jangan lupa ajak "GADIS MELAYU" sekali tau.






3 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

alaaaaa date tu akak ada cetering ler....kirim salan nga mel jelah ek

Melz berkata...Best Blogger Tips

Deck..

26 Disember 2010

Times Square

CosmoWorld

kak ina kl (1) berkata...Best Blogger Tips

aiseymen rugilah tak jumpa sifu ni..kami gi cuti-cuti malaysialah

memang best berjimba kan..sekali sekala bolehlah