Masyuk

Selasa, 14 Disember 2010

Cer Citer Cer Citer




Malam minggu lepas aku, Atan Tuya, Ajoy & Adham g tengok wayang cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah kat panggung TGV Wangsa Walk. Tengok wayang jam 11 malam sebabnya semua orang dok sibuk kata cerita ni best memang pecah panggung la wey. Bagi aku cerita ni memang kelakar la terutama watak yang dipegang oleh Johan dengan pak cik lembut bekas penari kebangsaan tu, kat sini kompem tak da sinosis cerita ni sebabnya dah ramai yang update sinopsis cerita ni dekat blog depa. Mamat Khalid ni otak dia memang kalau melawok memang layan cam cerita Zombie Kg Pisang dulu pun kelakar juge, tapi Atan Tuya, Ajoy & Adham cakap cerita Aku Tak Bodoh lagi kelakar. Bagi aku pulak dedua cerita ini mempunyai kekuatan tersendiri kot. Macam cerita Mamat Khalid ni memang suka cerita kalau boleh cerita 1 malam jer yang selalu dia buat. Part yang kelakor adalah apabila pak uda cakap panjang nyer "kopek" aku terus tergelak berdekah-dekah sebabnya aku tau maksud "kopek" tu adalah payudara ataupun TETEK. Korang pergilah layan cerita hantu kak limah yang bukan hantu sebenarnya tapi Cik Nin (Umi Nazeera) yang hantu cantik sebenarnya. Mesti korang hangin last sekali tengok cerita Hantu Kak Limah Balik Rumah..... cer citer cer citer.....



0 comments: