Masyuk

Rabu, 20 Januari 2010

Aku Dapat KLCC



Hari ni aku dapat satu parcel kat tempat kerja aku. korang tau tak aku dapat dari sapa,



dari Mummyaees salah seorang blogger yang agak terkenal gak la,
ramai follower dia tuh.


korang tau tak aku dapat apa


yer aku dapat Fridge Magnet bentuk KLCC la.


siap ada kad ucapan lagik.
anyway terima kasih banyak banyak kak watie aka Mummyaees
memang cantik FM yang akak bagi ni. bertambah lagik koleksi FM saya.
kan betul aku cakap aku dapat KLCC korang tak percaya.

psstt... please ignore aku nyer label yer.

5 comments:

Lady of Leisure berkata...Best Blogger Tips

huish terkezut aku nengok tajuk entri ko.. terus aku terkomen sini hehe...

oh pengumpul FM tegar juga yea...
hihi.. mesti penuh peti ais kan..

Aus berkata...Best Blogger Tips

dapat adiah lagi
ahaha...
jels ni..mood kejelesan melanda..
ahaha

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

LoL - Hahahahhaa ada gak yang terkenakan.... uuhuuhuhuhuhuhuhuu

aku FM ni baru nk berjinak jinak
aku kumpul key chain ler....

Aus - jgn jeles la ada rezeki ko dapat gak nanti.....

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

tu laa pasal, jeles jugak FM tu fridge magnet rupanya

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

yer la fridge magnet ler matJoe