Masyuk

Selasa, 5 Januari 2010

Murder Mystery Games



N3 kali ni bersangkut paut dengan n3
Astro B.yond Bloggers Night
Kengkawan sekalian alam boleh tak bagi info macam mana nak main
MURDER MYSTERY GAMES
aku langsung tak tau macam mana nak main permainan ini
harap harap korang leh membantu aku yer
Terima Kasih

4 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

salam..akak pun dapat gi jugak..gi naik apa nanti?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

salam kak ina.....
saya g merempit jer kot coz mana ada transport.....

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

apa ke benda main games tu..kasilah clue..mana tau boleh menang kat sana nanti.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

nk kasi clue aper saya pun xtau cam mna