Masyuk

Ahad, 24 Januari 2010

Tag dari Teratak Little Parlour



Masa jenjalan ke teratak Little Parlour sat tadi aku ternampak tag yang dilakukan oleh
tuan tanah kedaung,
aku ngan rajin nyer nak mencuba dengan erti kata yang lain "eden torai" bak kata Zizan Raja Lawak.
ahahhahhahahhahaaa

cara cara tag tersebut adalah menulis nama teratak masing masing dengan tangan yang
bertentangan macam ni la,
aku biasanya menulis dengan tangan kanan tapi nak buat tag ni aku kena tulis tangan kiri
korang faham tak cam mana ni?
kalau tak paham buat buat paham sudah.

haaa... amik ko tulisan aku dengan tangan kiri agaklah macam haram kejadah ghupernyer...
ahahahhahahaa
nak nak zaman sekarang nih tak banyak kerja memerlu orang memakai pen, pensil & etc
zaman sekarang semua main tekan tekan & picit picit jer.
korang jangan nak double meaning plak ekkk.

lepas aku buat nih aku nak tag semua orang la untuk membuat tag ini
kalau korang tak nak buat nak buat cam mana takkan aku nak paksa plak kan.

0 comments: