Masyuk

Isnin, 25 Januari 2010

N3 yang Terakhir





n3 terakhir aku sebelum aku tidor a.k.a. membadakkan diri aku la.
ahahahhahahhahaaa
apsal korang ingat aku dah nak resign ke dari dunia blog ni.
mungkin belum masanya lagi kot.

dah aku nak tanya korang ni, korang nampak tak perbezaan blog aku ngan "kembarnya"
ahahhahaha
satu blog aku lagi satu tuh blog kak sonata anak kancil ataupun akak SAK
aku nak tanya korang ar cam mana nak kasi aku nyer n3 post tu besar sket cam kak SAK punya tuh.
korang tengok anak panah yang aku main buat tuh yerk.
puas aku mencuba buat benda tuh kasi sama besar cam kak SAK punya tapi still tak menjadi.
Aus & Kak SAK dah komplen dah sakit mata nak baca blog aku ni,
ehehehhehehehe

10 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

ahaha...
brtul2..cepat besarkan..

xsilap aku..
kat HTML ko kene cari die ade tulis

:> post ; body

pastu

width =
range =

mende jadah ntah..aku pon xingat..ko ekjas kat situ..
ahaha..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tu la pasal aku dah torai
still sama jerk arr....

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

alaaa bab2 camgini akak xreti sgt ler....huhu

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tak gheti xper kita belajar ler...
ehehehehehehe...

Unknown berkata...Best Blogger Tips

dek tu kene main html code

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tu la pasal aku tengah main html code tuh la nih....

Unknown berkata...Best Blogger Tips

salam daydeck...akak tak reti..kamu kena buat baik dengan budak it.baru boleh buat..nanti ada tiket free (apa-apa yang free) bagi akak pulak ek..jelouslah bagi member baru tu..

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

aku tak berani nk ubah2. takut takleh pakai langsung. daydeck, ada tiket2 manarik lg tak??

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

aku tak berani nk ubah2. takut takleh pakai langsung. daydeck, ada tiket2 manarik lg tak??

Hydaya berkata...Best Blogger Tips

hai.
cik luvina dah tukar adress yep
http://kayuhlajulaju.blogspot.com

trimash.
masuk list.
tekejut.huhu