Masyuk

Khamis, 28 Januari 2010

Institut Jantung Negara I.J.N.



Malam ni dengan bangga nyer menyiarkan siaran langsung dari Institut Jantung Negara I.J.N.
Aku kat I.J.N. ni sebab nak menjaga ayah aku yang kat Seremban tuh.
sebenarnya tak sakit mana pun cuma ada Minor Operation jer coz satu "wayar" kat "kardiak" atau dalam bahasa biasanya adalah "jantung" ayah aku terputus
waktu kat Makkah hari tu pun dia masuk hospital 1 hari coz dia rasa sakit kat bahagian "kardiak" tuh waktu
menunaikan ibadah haji hari tuh.
Oleh sebab itu jugalah dengan kata sepakat selepas bermusyuwarah kami adik beradik majlis tahlil arwah mak yang ke dua pun tidak dapat dibuat pada tahun ini. Insyaallah akan dibuat selepas semua masalah selesai.
semoga ayah cepat sembuh hendak-Nya.
amin



pssttt***** kompem malam ni aku tak tidur saper nak temankan aku nih????

2 comments:

Aus berkata...Best Blogger Tips

aku taknak..!!!

ahahak...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

ada aku kesah...ahahaaha