Masyuk

Ahad, 31 Januari 2010

Tiru Blog Suterablogger



Disebabkan aku kebosanan di Rumah nih aku pun jenjalan ke teratak Bean
yang dulu menggunakan blogspot tapi skang pakai dot com
ahahahahahhaa Bean blogspot tuh bukan blog kerk???
ahahhahahahahhaha
pastu aku nampak la dia update pasal trafik orang yang bertandang ke terataknya
melalui NUFFNANG selama ni aku cam malas nak melayan benda ni
tapi bila aku bukak aku nyer aku tgk cam bagus gak benda nih
ada peningkatan gak la blog aku ni. sebelum ni macam suam suam kuku jer aku rasa
tapi macam aku cakap la aku bukan nak kejorkan sangat income tuh
tapi kalau dapat alangkah bahagia nya, sebabnya blog aku ni bukan nyer apa
orang sker ke tgk aku merapek meraban nih. aku buat blog ikut suka aku jerk
lagi satu aku sker melayan contest yang dianjurkan oleh semua pihak.
dan yang paling penting adalah BFF korang ingat tak BFF tuh apa
BLOGGERS FRIENDS FOREVER
betul tak kengkawan sekalian alam.



cepat kengkawanku tolong ajarkan cam mana nak tambah besarkan aku nyer posting nih.
alhamdulillah ada peningkatan semoga berterusan & bertambah meningkat pembaca blog aku ni
walaupun tak sebanyak blog Kak Ina KL, Abang Nara, Mak Merah, GTO dan yang sewaktu dengannya

dan kata kuncinya adalah


3 comments:

Aus berkata...Best Blogger Tips

uii.
up btol trafiic ko..
ahaha..
wei..bean ajak lepak nnt..amacam ??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

gua xda ha lah
lu orang aja bz....

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

oit ape cer, kecik sgt gambo