Masyuk

Ahad, 10 Mei 2009

di TAG oleh cik temah



1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu
keluarga, kengkawan, duit arrrrr……


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri
rokok Sampoerna hijau 20 btg

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
mana mana la janji kawen

4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
insyallah sampai sampai menutup mata kowt

5. Adakah anda dilamun cinta?
tah ler

6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Restaurant HM kat Bagan Lalang semalam

(cam nama aku plak kedai tuh)

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
Mastika kowt

8. Apakah nama penuh kamu?
Heldi bin Mohammad

9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
tah ler ghase nyer dedua xrapat kowt

10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
diri sendiri xjumpa lagik

(fikir fikirkan selamat beramal)

11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu

Azleen

Mya

Wanie

Ajan

Kak sri

Rosma

Fadzly

Atan a.k.a. mr K


12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
kengkadang jerk.. kalau rajin arr


13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
mana mana la tempat yang besh

Makkah

Disneyland

Goldcost (bukan kat Bagan Lalang yerk)

14. Pelukan atau ciuman?
dedua


15. 8 perkara yg amat saya gilai

chat
Facebook
Blogging
pets society
Lepak
Temenung
membadak

mentedarah..


16. 8 perkataan yg sering diuchapkan

tu la tu
ada aku kesah

aper masalah ko ni

pedulik haper aku

sker ati ko ler

xda hal la

xda makna nyer


17. 8 buah buku yg plng terbaru dibaca

Mastika

Mangga

Hai

Remaja

Aku jarang membaca ar


18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali

Kangen Band - doy
titi kamal & drive(xtau la tul ker dak) – resah tampamu

Yuna – dan sebenarnya

Kertas – kekasih yang tak dianggap


19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu

Percaya kat diri sendiri

Jgn mudah terpedaya

Kuat semangat

Lagi malas la aku nak list kan


20. Tag 8 horang..

Aku malas nak tag kat orang

Sapa nak di tag amik jer ler

0 comments: