Masyuk

Selasa, 2 Mac 2010

Blogger Gathering Paintball - Part 4






Para pemberontak & pejuang dengan bersemangat masuk ke gelanggang
bukan gelanggang Raja Lawak la.

Walaupun aku tak nampak muka memasing tapi jauh disudut hati
korang aku tau korang cuak..
ahahahahahhaha
Gaya seorang photographer profesional dengan Facemasknya

Inilah dia otai otai yang hendak menentang pemberontak.
inilah otai yang sebenarnya kalau korang nak tau
eheheheheeheheee
Sebelum berperang kena bergaya la dulu
GMK kena
Gaya Mutu Keunggulan

Cik awe donde dengan senape nyo.
Mencuba menembak untuk kali pertamanya.

inilah barisan kita menuju medan bakti


mendengar kata kata nasihat dari otaimer.
miahaahahaa gelak cara Melz


Melz dengan gaya tersendiri untuk ditunjukkan kepada Rina Salleh
aahahhahahahahhahaaa

Antara suasana ketika berperang
aku pun cuak gak walaupun cuma amik pic jerk.

Apa barang main nyorok nyorok ke bro
wakakakakakaka
Memasing dengan semangat yang jitu menyerang musuh durjana
ekekekekekekekeke
Kita duduk jer lah berdua kat sini selamat sket kan.
Melz : Ahhhh malas la aku duk ngan ko kalau cam ni sampai bler tak da yang
menang aku gerak dulu bro.
Bro Baju Kuning : gerak ar ko dulu aku stay kat sini dulu.
Yeah yeah diorang tak nampak aku.
Kan aku dah cakap ko stay je dengan aku mesti ko selamat
ini tidak ko degil tak nak dengar cakap aku.
Nasib baik kena sipi jer Melz kalau kat tengah tuh
parah jadi nyer boleh merana seumur hidup
wakakakakakka
Aku menyorok di belakang tong drum ni
tak da sapa nampak kowt.
Jangan Pandang Belakang version eyriqazz
siap pakai tonggeng menonggeng lagi nak berperang ekk.
Gaya seorang jurugambar yang bertauliah dengan
selamba menadah badan ketika orang sedang sibuk berperang.
Bersambung lagi yer coz banyak lagi gambar nak kena edit

11 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

gambar aku berperang xde...huhu

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

waktu ko perang aku dah balik da
hahaahahhahaa

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

waktu ko perang aku dah balik da
hahaahahhahaa

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

wow - coverage yg sengal tp menghiburkan.

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

wow - coverage yg sengal tp menghiburkan.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

MatJoe - ko tgk la aku ni sengal ke idak
wakakkakaakaa

Jogger berkata...Best Blogger Tips

huhuhu... byk giler pic aku... huhuhuh. harap2 entry pas ni ada pic aku tgh beraksi arr plaks

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

jogger - rezeki ko kali ni banyak gambor...ehehehehhee

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

nasib baik mrBig aku tu ade ilmu kebal so kira x leh kene tembak lah kan..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
tidak boleh tembus tuh
ehehehehehee

Unknown berkata...Best Blogger Tips

haha. daydeck! aku mmg dah suruh melz tu dok diam2. dia belom ape2 lagi dah kena shoot kat kepala. haha!

lawa ahh pict2. nak!

email bleh?

r_ihays007@yahoo.com
takpun
rihays007@gmail.com

btw, aku yg pakai baju kuning tu :)