Masyuk

Sabtu, 6 Mac 2010

Terima Kasih Celcom



Pagi ni aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kepada CELCOM kerana telah memberi hadiah yang amat bermakna dalam hidupku dan aku teramatlah suka dengan hadiah yang engkau berikan kepada pelangganmu yang setia ini. Terima Kasih lagi sekali
:):):)


v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v



demmit cam haramkan setiap kali kalu nak online benda alah ni jer yang senantiasa mempamerkan dirinya yang sangat dibenci oleh semua orang
:(:(:(




5 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

kompem terasa macam saut kerugian kan..
hahha .

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

adushh,baruje angkat line celcom utk wife..respon?umm..biasa2je..takpela..kalu sebulan 2 ni tak ok gaks,cancelje kot..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Aus - tau xper..

pak cik - tak tau la tgk kawasan gak rasanya...

muhd alhan salwan berkata...Best Blogger Tips

"Hidup Celakerrr COmm..."

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bukan Celaker lagi
dah haram jadah dah ni
ahahahahahaa