Masyuk

Rabu, 3 Mac 2010

Blogger Gathering Paintball - Part 5




Selepas bertungkus lumus berjuang mempertahankan kubu masing masing

Walaupun kalah tapi tetap juga nak bergaya ala ala al-maunah
ahahahahahaa

Setelah penat pada pusingan pertama Kak Tasha & Rina Salleh bak bergambar
pulak, cuba korang teka tangan sapa yang tembam yang buat peace tuh
eeehheheehhehe peace no war arrr..


kak Tasha mengapa dirimu sebegitu ghuper.
ekekekekekekee


Kak Tasha ko kena buat cam ni sampai "becak"
mungkin itukah dialognya
ihihihihihiihhii



oit daydeck ko pergi duk sana aku nak citer pasal "becak" dengan Kak Tasha ko ni.
jangan sibuk hal orang tua kat sini.
uhuhuuhuuhuhu



Cantikkan tudung oren saya ni sama dengan bullet paintball tuh
saya dengan Rina Salleh sapa lagi cun
ekkkk
aahahahhahahhahhhaa


Selepas gadis berjilbab oren memperkenalkan diri
pasukan berperang meneruskan perjuangan buat kali ke dua
dengan tempat yang lebih besar dan lebih semak samun.


Kali ni aku perlu berhati hati pandang depan, pandang belakang
mana tau ada musuh nak tikam dari belakang
ahahahahahhah


Ok semuo kawe dengor ambo nak ghoyak
mung semuo jangan paka tebak ajo
mung keno ushar line dulu baru buleh tebak.


Kan bro dah cakap jangan cucuk sniper tu kat tanah
degil mu nih
ahaahahha


Ada sekor anak tupai jalang atah mokte...

Bersambung lagik gamaknya.

6 comments:

helena's berkata...Best Blogger Tips

bila watak saya nak ada gamaknya nih..hehe

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

hahahaha ,
kali ni mesti xde gambar aku..
sbb kau balik awal..
hahaha

enyheartsdiamond berkata...Best Blogger Tips

kenapa gambar eny x banyak?? :)

deydeck.tolong vote eny kat sini

# 25 tawww!

http://meandmylife1376.blogspot.com/

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

watak kalian akan datang nanti yer

Natasha berkata...Best Blogger Tips

Ada sekor anok tupa...atah pale deydek...mari kita pakat tembok atas pale deydek...hahahahahahahahah (e1 bukan Tash)

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

e1 mu jange maroh ambo itu semuo lakone ajo...ehhehehehhehe