Masyuk

Selasa, 30 Mac 2010

Yogyakarta 2010 Part II




Korang bayangkan jer lah aku yang jimbob ni memanjat
Candi Prambanan tu tak ko sompuik den.
memang mencungap den nak sampai ko atas tu
azab rasanya . boleh dikatakan setiap tingkat aku berhenti
duduk kejap kalau tak sampai atas ada yang mengusung
aku nantik. ahahahhahahahaa

Cantik pulak aku tengok gambar ni.

poyo gaks aku ni kan bergambar cam nih

Antara ukiran yang terdapat di Candi Prambanan tersebut, ukiran dekat candi Prambanan ni lebih kepada agama hindu rasanya.

Dekat dalam area Candi Prambanan tu ada pulak muzium, kitaorang singgah sat kat situ tgk apa yang ada antaranya replika Candi Borobudur, Replika Candi Prambanan, Pingan mangkuk antik, patung patung dan bau setanggi jer kat dalam muzium tu.

Kalau kak Ina KL dapat pinggang mangkuk ni mesti dia suka punya.

Pemandangan yang indah & segar kontra warna yang menarik. Waktu kitaorang dah nak keluar dari area Candi Prambanan tu.

Bersambung

1 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

apalah lu..akak naik kat situ tak ada apa-apa pun..

ala tak dapat ek..tak bestlah..

esok malam free tak? leh jumpa kejap nak ambil barang.