Masyuk

Rabu, 31 Mac 2010

Yogyakarta III



Misi di hari pertama tidak terhenti sehingga
Candi Prambanan jer tapi di teruskan ke
Makam Diraja kat sana. penat memang penat tapi
semangat tu yang penting.

Dekat pintu masuk ada masjid untuk bersembahyang.

cantik jam ni kan, kalau aku kaya aku pun nak uat cam ni arrr...


tu dia bahasa jowo aku pun tak paham apa dia tulis kat situ. kat situ juga kita boleh sewa baju jawa untuk dipakai cuma 1ok idr jer nak sewa untuk bergaya baju kemban tu


dua orang budak berangan kat pintu masuk ke bilik air puteri
ahahhahahahhahaha

inilah tempat mandi puteri.

macam band indonesiakan
ahahahahhaha

nak balik tu nampak orang tengah mengaji kot kat depan pintu makam raja


lepas balik dari makam raja tu kitaorang pun gerak pergi kilang
pembuatan barangan perak a.k.a. silver
memang halus hasil kerja tangan diaorang.

gediks dengan koboi kayu.

cantik lukisan diaorang ni






1 comments:

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

ooo kamu beli lukisan tu kat sini ek..nantilah akak framekan