Masyuk

Ahad, 28 Mac 2010

Yogyakarta 2010 Part I






Trip kali ni aku pergi seramai 6 orang sahaja,
selalunya trip aku dengan member member dekat 10 orang
tapi disebabkan ada masalah yang tak boleh dielakkan
kitaorang pergi 6 orang walaupun ada lalang lalang
yang tak dapat menghikutkan dirinya.
Trip kali ni yang pergi 2 kumbang aku ngan Ajan,
4 bunga Azleen, Aniza, Rosma, Farah (adik aku ler)
sampai jer dari airport AdiSucipto pak supir aku
nama Nizam jemput kat luar tu.
lepas tu terus gerak ke Prambanan temple
kitaorang pergi beli ticket Ramayana Dance.
lepas beli ticket pergi check in hotel kat area
Prambanan Temple tu and then terus gerak
pergi melawat kat Prambanan temple tu
cantik, tertarik ko memang da bomb la temple tu
nak masuk tu kena pakai smartcard bukan smartcard astro ar
kalau harga visitor dari luar harganya 120k idr
dan dan tu kitaorang bertukar jadi Indonesian's
aku terus mengaku jadi orang Pekanbaru
harga untuk warga Indonesia cuma 15k sahaja.
tengok berapa banyak bezanya tuh
ni lah smartcard nya.
tengah mengukur jalan nak kesana
penat giler rasanya.


Semuanya nak melompat.

Bersambung...

0 comments: