Masyuk

Selasa, 16 Mac 2010

Masa Untuk Cekodok's



Yer betul lepas Sambutan Malidur Rasul kat
Kampung Puah Lembah hari tu aku terus gerak ke
Seremban coz nak celebrate bestday ayah aku kat Seremban
tak percaya korang g tengok kat blog adik aku Misz Lady
poyo siyal adik aku ada blog gaks. aku sampai pun dah lambat
datang pun just makan makanan yang sudah dibakar sedap wooo.
esoknya hari Ahad hajat hati nak pergi member kawen kat
Seremban tu tapi dek penyakit M dah datang tak dapek
den nak nolong do. lepaks lepaks kat umah sampai petang
depa dok buat cekodoks minum dengan Teh Tarik
sambil family gossips
tu biasa la punya cerita.ehehehehhehe
layan jer la gambar cekodoks goreng tuh.

Cekodok's times with chit chat

2 comments:

miSz Lady berkata...Best Blogger Tips

hahahaa..
harus la adek ko nie pown nk over berBLOGG gak..ehehee
alamakkk.!!!
gmbrku agak sengal2..hahaa

my url : http://wwwmiszlady.blogspot.com

Natasha berkata...Best Blogger Tips

wahhh syyiokkk...cekodokkkkkkk