Masyuk

Jumaat, 5 Mac 2010

Happy Birthday Dannish Farhan




Dekat seminggu jugak la aku dok menghapdet pasal Paintball Gathering jerk
tak sempat nak apdet pasal benda lain laks.
Hari Sabtu lepas waktu PG tu aku bukan tak nak lepak lama
Hajat hati memang nak lepak lama lama ngan blogger's lain
tapi aku kena pergi Birthday anak buah aku kat Seri Maya, Setiawangsa.
Dengan tema warna oren dan putih tapi aku tak sempat nak capai baju oren aku
kat rumah majlis setat jam 3petang aku gerak dari Tmn Melawati tu pun jam 3petang
mana nak sempat nak capai baju ker haper ker.
aku redah jer pakai baju kaler kesukaan aku warna hijau
sebenarnya tak sempat nak mandi ker haper.


Muffin + tartlet corak Naruto.

Muffin corak Naruto cantik & sedap


Memang sedap tartlet blueberry ni.


Kek pun mesti la corak Naruto

Antara decoration

Layan siot Lamb chop & ayam panggang ni jer la aku ngadapkan

Birthday boy dengan kek Narutonya

My sis Family with Badut + ahli silap mata

Sewaktu silap mata mengeluarkan burung

Suka budak budak ticik ni melayan silap mata a.k.a. magic show

Wakakakakakaaa
abang ipor aku lagi sorang ni kena bahan dengan ahli silap mata

bila semua orang dah balik kami yang family nih pun dok melayan
musical chair sampai lebam.

Kakak - kakak aku yang dah kawen bergambar bersama pasangan
sehati berdansa mereka.
Akak aku dari Seremban bersama familynya.

Bergambar beramai ramai ler pulak.biasalah sekali sekala dah jumpa tu kan

Aku dengan salah seorang anak buah aku dah besor da memasing. dulu aku seligi jer bebudak nih


Goodies bag's yang disediakan untuk para tetamu


Last sekali apa lagi kerja mencalit muka dengan kek la

dah macam Zombie Kampung Pisang aku tgk diorang nih

memula tu aku terselamat aku mengenakan depa jer
last sekali waktu kat dalam rumah aku pulak yang kena
diorang royal rumble aku sorang. hampeh
anyway Happy Birthday to Dannish Farhan semoga panjang umur
dan dimurahkan rezeki, rerajin belajar yerk.

2 comments:

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

untung betul..
asal aku mase kecik xde cmni haa ??

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

tau xper
dulu masa kita kecik kalau ada pun tak kan dapat nak buat cam ni do.