Masyuk

Isnin, 22 Mac 2010

Warkah Terakhir Dari Aku



Yer betul tajuk diatas memang betul pun
ini adalah warkah terakhir dari aku untuk kamu semua
hajat hati memang hendak terus menulis blog
tapi apakan daya tak ramai yang rajin menyinggah di blog aku ini
tiada gunanya berabis masa untuk berblog ni.


V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V


sebenarnya aku nak pergi bercuti da tu pasal la aku
buat warkah terakhir minggu ini tapi kalau berkesempatan aku
berblog la jugak di negara orang tuh.
ehehhehehehehehe
jangan marah ar aku balik insyaallah hari Sabtu
bubye doakan aku selamat pergi & selamat pulang hendaNya
amin

18 comments:

BeaN MorENo berkata...Best Blogger Tips

buat ayat sedih plak...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

biasak la bean... ehehehe

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...Best Blogger Tips

.nk g mane?
.nak ikutttttttttttt

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

g jenjala
jom arrr
ehehehehe

mira ellyna berkata...Best Blogger Tips

bawak balek ole2x..

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

deck,
pi mane? fridge magnet satu! plz plz plz

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

pergilah anak ku..semuga kamu selamat di sana...dan jangan lupa dengan amanat dari ku..

janganlah terjatuh cinta dengan orang sana..sakit ooo nak balik selalu kalau dah jatuh cinta..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Mira - Insyaallah yer

CLP - okey hari tuh kita dah janji jan
ahhahahaha

Kak Ina - iyalah wahai Bonda tercintaku...ehhehehe... terima kasih diatas doa bonda

jatuh cinta kejap jer ok kot
ehhehhehhehhee

Eyriqazz berkata...Best Blogger Tips

pi mana deck?astro sponsor ke?hik3...

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Eyriqazz - xda makna nyer astero nak sponsor... tgk la kat atas tempat gebang tuh saya nak kemana
ahahahhahah

rosa zulfikhar berkata...Best Blogger Tips

duh aduh..

saya dari solo boz..

La situ dari daerah mana?

rosa zulfikhar berkata...Best Blogger Tips

duh aduh..

saya dari solo boz..

La situ dari daerah mana?

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Rossa - aku lg di malioboro street ni

Jogger berkata...Best Blogger Tips

bro... kirim buleh???

kirim salam sama awek2

mohdhairihassan berkata...Best Blogger Tips

souvenir plz..
keychain pun jadi lah!
hehe ^_^

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Jogger - tak sempat la nak kirimkan salam tuh...

Hairi - jangan takut tuk korang semua ada la....

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

gila emo entry.
ko dh balik bercuti dh kot time ni

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

MatJoe - aku dah balik dah pun waktu nih....ehehehee