Masyuk

Isnin, 8 Mac 2010

Niyang Rapik Bersama Fizz Fairuz




Hari tu aku pergi tengok Wayang citer Niyang Rapik.
Bagi aku cerita ni tak da la seram sangat tapi ada sorang minah ni boleh keluar dari panggung minah tu kata cerita Niyang Rapik ni seram sangat,
bagi aku Niyang Rapik ni tak da la seram sangat
biasa biasa jer aku rasa.
Aku pun tak tau cam mana aku leh terjebak dengan Kak Fieza
pergi tengok cerita Niyang Rapik ni dengan Fizz Fairuz
Dalam cerita Niyang Rapik ni babak si Fizz Fairuz ni adalah dalam 3 babak jer
tapi fans dia yang semangat nak tgk citer nih dengan Si Fizz Fairuzz.
Tapi mamat ni sporting ar tak cam artis lain
sempat lagik dia ni bergossip pasal sorang minah ni pasal hisap rokok.
sapa minah yang di perkatakan ini.
ahahahhaahaha
Lu Pikirlah Sendiri.

Cerita Niyang Rapik ni bermula dengan kisah 4 orang pelajar sedang membuat kajian di
Niyang Rapik lepas sorang mamat (fizz fairuz) ni pergi curik kerambit (sejenis senjata)
bawak balik kolumpo lepas curik benda tu si Fizz Fairuz mati sebab dikatakan kerambit tu punya pasal member member yang idup ni pulak jadi cuak terus amik keputusan untuk hantar balik kerambit tu kat Niyang Rapik.
lepas hantar kerambit tu baru diaorang tau yang diaorang kena buatan orang bukan pasal kerambit tu tapi sorang lagi mamat (awal ashaari) pergi "cencot" anak dara tok ketua
Niyang Rapik.
lepas tu korang tengok sendiri la.

Aku dengan Fizz Fairuzz
Lesung pipit dalam tu.

Fizz Fairuz bersama keluarga & peminatnya

Pic curik curik jer nih.

Kak Fieza - Fizz betul ke minah ni smoking dalam surat khabar dia tak ngaku tau
Fizz Fairuzz - betul kak kenapa tak percaya ke


kenapa tak percaya ke.

eehhh korang jangan lupa aku kat ABPH2010 yer

ni pun pose candid jer sebab aku malas & penat hari tu

untuk aku kerk, terima kasih yerk


2 comments:

aurikelsan berkata...Best Blogger Tips

kem slm kt fizz fairuz..suka tgk lesung pipit die..hik3

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

Cam mano den nak kim salam kat dia
den jumpo dio pun sekali jo

aku plak sker lakonan dia ...