Masyuk

Isnin, 15 Mac 2010

FarmVille & Zynga Poker




Skang ni aku dah macam tertaksub dengan permainan
ni dekat Fesbuk, hari hari aku bukak permainan ni
coz nak tambah tanah, nak beli tanah betul2 belum mampu
cuma dapat main dekat Fesbuk jerk kan nama permainan ini
adalah FARMVILLE korang kalau dah layan permainan ni
korang akan jadi hilang ingatan kejap tak percaya korang cuba la
main permainan ni, selain FARMVILLE ni aku dok melayan
ZYNGA POKER tapi aku ni tak teror ar main games POKER ni
korang cam mana layan gak ker games nih.
kalau layan jangan lupa jadi jiran aku ekk.

3 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

dah tak termain dah deq...hak3

Tanpa Nama berkata...Best Blogger Tips

poker? asalkan jgn main judi haram dh ler, nnti kna cekup

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

simpan duit beli rumah. kalau beli tanak tak project, mmg tak berguna beli tanah. bikin kaya pejabat tanah jerr