Masyuk

Khamis, 8 Julai 2010

Boleh Percaya Ke Dengan Si Sotong Bernama Paul Itu




Tah ler idok ler teman tau betul ker idak ramalan Si Sotong Paul tu.
Ramalan Paul Si Sotong meramalkan malam ni Spain akan menjuarai perlawanan malam ini.

Spain vs Germany

aku kompius sebabnya dua dua team aku sokong tapi aku pun berat kepada Spain bukan sebab mengikut ramalan Paul the Octopus tu yerk lagi pun aku bukan ada bertaruh pun di musim Piala Dunia ni.
Memang aku tak berapa nak minat la dengan pertandingan bola sepak ini.
tapi disebabkan Piala Dunia aku layan la gak tapi xda la sampai berjaga semata mata nak tengok bola tuh aku bukan cam separuh orang tu berjaga bersengkang mata nak tengok bola ni,
korang layan la video Si Sotong Paul kat bawah nih.



kredit kepada Youtube

4 comments:

Wan Ahmad Nabil berkata...Best Blogger Tips

hahaha, layan jelah mana mana pun bro. itu world cup 4 tahun skali kott.

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

YEZZAAAAA.....

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

tak mau cerita tentang bola...emo hari ni..

gi genting memang best..akak pun suker gi sana..lain kali nak gi kena book dulu sehari sblm pergi..

ooo jang dah dapek ek cek..kayolah kamu ek..akak pun dah dapat dah..alhamdulliah memberangsangkan..

tpt saudara kamu kat mana? riau ker?

kayo ek selalu ajer gi ke panggung budaya tu..akak ni susah nak gi sbb syg nak gi bayar..

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

jangan emo kak ina nanti cepat tua...

memang best pown genting tu tapi beli 2hari sebelum kak...

dah dapek cek Nuffnang dah tapi tak banyak cam akak la...

yer kak melayu riau...

tak da lah kak saja menghabiskan masa dengn benda bermanfaat dari merempit tak tentu hala tu..