Masyuk

Ahad, 4 Julai 2010

Konsert Ella @ Istana Budaya






Salam 1Malaysia semua yang menyinggah kat blog picisan aku nih.
Amik ko update blog di pagi hari... sapa suruh aku membadak di siang hari... berjagalah ko sampai ke suboh kang. kat opis kang jangan nak mengadu ngantuk plak ekk... ahahahhahahaaaa


okeh la sebenarnya aku nak update pasal last Friday aku bertandang ke Konsert Ella kat Istana Budaya, memang best sangat konsert tu semua lagu Ella nyanyi termasuklah lagu barunya yang bertajuk Tiada Tangis Lagi. Siap nangis lagi minah ni nyanyi lagu nih.
Lagu Tiada Tangis Lagi adalah lagu untuk family Ella terutamanya kepada arwah ayahnda beliau.


Antara artis jemputan pula adalah Dato Ahmad Jais berduet menyanyikan lagu Budi Setahun Segunung Intan (citer Man Laksa tu ler) selain itu lagu Baldu Biru pula Ella berduet bersama Awie yang pernah digandingkan dalam filem Sembilu (bukan Sembilu Kasih la)


Bagi aku berbaloi la beli tiket RM83 coz dengan persembahan yang menarik dan terhibur bagi aku dan aku lagi prefer la pergi konsert cam ni ada seat yang telah disediakan daripada konsert yang berhimpit himpit cam ikan sardin tu tapi orang lain aku tak tau la.

ada orang cakap "apa barang konsert kat IB mana leh nak goyang2"
aku cakap "ada aku kesah janji aku selesa daripada berhimpit2 cam sardin"


Otai Kampung Puah Lembah nak bayar duit tiket kat aku
terima kasih nanti tiket Cuci The Musical 2 aku try dapatkan seat yang best ekk...


Akhirnya cukup gak 7 orang yang pergi. terima kasih Pura & Shikin Ahmad


Ramai juga orang malam tu ekkk...


semua nya 7 orang aku biasa lah yer gambar manjang tak ada jerk kan....


Sempat gak aku curik curik amik gambar dalam Istana Budaya tu
Sewaktu persembahan,



p/s - menunggu ticket Cuci The Musical 2 nih.



0 comments: