Masyuk

Isnin, 26 Julai 2010

LG Cookie Monster Party - Part 2



Kenapa 2 hantu ni terkepit kepit nak g toilet kerk?


Gengsters a.k.a. tali barut Kak Ina KL sedang sibuk bergambar dengan dua hantu jembalang yang menjadi top 5.


CheArm terkejut ketakutkan dengan kehadiran hantu dibelakangnya
Jangan Pandang Belakang



Adakah ini Kostum Monster aku pun tak tau....


Hantu cun dari LG bergambar dengan Kak SumiJelly


Tali Barut Kak Ina KL bersama dengan gadis litar


Semua orang berkenan dengan baju Bro Jejai yang kaler FINK tu termasuklah RedMummy.


Asyik dengan mak merah jer sekali sekala nak gak bergambar dengan Sirman a.k.a. kembar Salleh Yaakob ataupun abang Jem

Musti si Hamzah ni suker bergambar dengan Mak Merah ni


Hari tersebut dengan kasut merah nyer aja baju nya biru jerk


Pasangan ideal bukan susu cap Ideal tu ler


Korang rasa muka CheArm ni cam sapa?
"amboi amboi amboi" aku tak cakap apa apa ekkk
ahahhahahahahhahaa


p/s - tunggu jer la kemunculan Part 3 plak


10 comments:

Hamzah Ian berkata...Best Blogger Tips

hahaha!!! mesti2!! hohoho.

Sharinginfoz berkata...Best Blogger Tips

kasut mesti merah, go go kak red

redfingger berkata...Best Blogger Tips

lagi dan lagi jeles.....

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

amboi3x... rupenya ada diva lah malam tu.. aku pun tak teringat gak lah

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

amboi3x... rupenya ada diva lah malam tu.. aku pun tak teringat gak lah

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

nasib baiklah balik umah tak ada hantu ikut kan..memang jelous

QieFLy si Dolce berkata...Best Blogger Tips

wahhh dah update entry...cantik pic...


Entry terkini : Hudson Indonesia mencari bakat 2 rupa 2 karektor

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

wah meriahnye uols...

Che Armster berkata...Best Blogger Tips

aku mengamuk dekat entry aku!! becibecibecibeci!!!!HAHAHAHAHAHHAHA

JAI berkata...Best Blogger Tips

HAHAHA..Che Armster..jap gua nak tweet kat kembor dia..tungguuuu..hehe sejibiklah...cehh baju pink aku gak jadik mangsa..hehe