Masyuk

Rabu, 7 Julai 2010

Nenek Perkasa



ini semua Cik Lily Putih punya pasallah aku terjebak melayan cerita Nenek Perkasa kat "tiub awak".
Memang kelakar cerita ni aku dok melayan malam tadik sampai dekat jam 3 pagi.
Serius sebelum ni memang aku tak perasan pun cerita Nenek Perkasa ni dekat siaran Astro Prima.
Bukan sebab aku tak menyokong cerita melayu akan tetapi aku ni memang jarang tengok televisyen nih.


Bersempena dengan Piala Dunia 2010 ni Astro mengambil kesempatan untuk menyiarkan telefilem yang berjudul Nenek Perkasa.
Telefilem ini mengisahkan 1 geng (bukan Geng Bas Sekolah) wanita yang mempunyai minat bermain bola sepat ala ala world cup ler ni.
Oleh sebab kampung mereka ingin menghantar wakil untuk pertandingan bola sepak akan tetapi tiada wakil geng Nenek Perkasa mempelawa diri mereka.
Kapten geng Nenek Perkasa ni adalah Mak Tom yang kelakar nak mampuih dengan lorat Noghori Sombilan memang kelakar lah
Sekali sekala tengok Mak Tom ni macam Cik Lily Putih pun ado.... jangan marah arrrr....kalau korang tak percaya cuba layan video kat bawah ni jangan korang pulak terjebak... ahahhahahaa


p/s - nak tenggok ulangan pada 11 July 2010 jam 10am kat Astro Prima

2 comments:

CikLilyPutih berkata...Best Blogger Tips

bongoklah ko....

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

hahaahaha...
jangan marah arrr.....