Masyuk

Sabtu, 10 Julai 2010

Paul the Octopus Pilih Spain Lagi



Macam-macam la perangai orang sekarang ni lebih peracayakan binatang dari ketangkasan dan kecekapan pemain.
Kali ni Spain menjadi pilihan Paul the Octopus untuk final World Cup 2010 tapi tak boleh tak percaya jugak dengan ramalan sotong kurita nih sebab kebanyakkan pilihan sotong kurita ni adalah tepat belaka.
macam aku untuk final worldcup 2010 ni aku memang suka dua dua kumpulan jadi tak ada masalah lah aku nak bersorak sapa yang menang sebabnya dua dua akan aku sorak....ehehehheee
berbalik kepada Sotong Kurita tu bagi umat islam jangan lah sampai terpesong akidah sudah lepas tu jangan plak nak berjudi "Judi adalah HARAM disisi Agama Islam".
pikir pikirkanlah selamat beramal.





layan la video Paul The Octopus Predict The Final - Netherlands VS Spain yang aku ambil dari "tiub awak" nih

0 comments: