Masyuk

Khamis, 8 Julai 2010

Rezeki Jangan Ditolak Lah




Kata orang orang lamo rezeki jangan ditolak, bala jangan dicari itu kata orang lamo bukan kata Karam Singh Walia.

Tiga hari lepas aku ada mendapat kiriman sewaktu di tempat kerja hati berdetik siapa yang menghantar kiriman kepada aku ni bila diperiksa kiriman tersebut dihantar oleh
Kak Sonata Anak Kancil yang baru pulang dari negara China.
(bila la agaknya aku dapat bergambar dihadapan Tembok Besar China tu)
waktu kat opis aku tak nak bukak lagik kiriman tersebut sebabnya nak buat suprise la konon kat blog. ahahhahahahaaa


Korang tau apa yang aku dapat?
Aku dapat sehelai t-shirt, Sarung Tisu, Fridge Magnet. aku suka kesemua kiriman yang aku dapat dari
Kak Sonata Anak Kancil. Terima Kasih daun keladi Kak Sonata Anak Kancil kalau ada lagi jangan lupa bagi lagi. ahhahahhaha muka tak malu mengicak kat orang.


Semalam pulak ada Rezeki yang datang lagi kat aku dengan kengkawan.
Ada member opis aku ni tapi lain department la belanja kami pizza hut.
Rezeki dah mendatang tak kan nak menolak pulak kan,


Tak sempat nak amik gambar dah tinggal separuh memang memasing tengah kebuloq time nih.


Menghayati dengan penuh keenakkan menggigit manja ke atas Pizza tuh.



Mamat ni memang lalang Netherland menang terus pakai layard Netherland



Kusyuk giler akak ni buat kerja ekkk....


Cara tak kitaorang makan Pizza Hut tapi minum air kopi yang cik intan bagi hari tu,


1 comments:

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

wah beshnye dpt present..?? ko kan dah pegi holiday kt obesi kan noks...xkan xde adiah tuk akak ko yg cute nie?? hakhakhakahk

P/s bila kita dpt jumpa ek