Masyuk

Isnin, 19 Julai 2010

Setia Pada Yang Satu - Nuffnang





Apa itu Glitterati
  1. Blogger yang mendaftar dengan Nuffnang dan mendapat status "eksklusif"
  2. Tidak menyertai mana mana syarikat Pengiklanan lain sekaligus sebagai pesaing Nuffnang

Bagaimana hendak mendapatkan status Glitterati
  1. Automatik didaftarkan selepas 4 hari mendaftar dengan Nuffnang ataupun membuang sebarang iklan yang unit iklan yang melanggar terma & syarat yang telah ditetapkan oleh pihak Nuffnang.
  2. Status Glitterati akan hilang sekiranya terdapat sebarang iklan dari syarikat pengiklanan lain yang juga pesaing kepada Nuffnang.

kelebihan status Glitterati kepada para blogger's adalah seperti berikut

Sila klik gambar untuk pembiakkan



Bak kata pepatah "orang tamak selalu rugi" aku bukan nak membanggakan diri aku sendiri la tapi memang betul pun aku ni lebih kepada "setia pada yang satu" yang satu ni pun aku tak terjaga inikan pulak nak jaga banyak banyak. Memang tak rugi apa pun aku setia pada yang satu ni iaitu Nuffnang dari dulu sampai sekarang aku masih setia pada yang satu ni padahal income aku dari Nuffnang ni takda la lebat sangat cam orang lain tapi bagi aku itu rezeki aku dengan Nuffnang nak buat cam mana. Selain itu setia pada Nuffnang juga membuatkan aku kenal dengan ramai blogger's yang terkenal dan aku dapat menimba ilmu yang banyak dari mereka ini tak lupa juga Nuffnang juga sering memberi kesempatan kepada aku untuk men"joint"kan diri aku dengan event2 yang menarik antaranya yang terbaru Nuffnang Sharing Session memang banyak perkara yang positif yang aku dapat pada waktu itu. Jadi korang fikirlah sendiri korang nak pilih yang mana satu bagi aku cukuplah aku setia pada yang satu ini iaitu NUFFNANG.


p/s - Segala info diatas dipetik dari laman web Nuffnang dan n3 ini bukan bodek Nuffnang yer kerana segala Iklan yang dipaparkan di blog adalah dipilih oleh Pengiklan dan bukannya dari pihak Nuffnang.

2 comments:

Call me, Eyka berkata...Best Blogger Tips

:) tersenyum baca entry nie. cayalah daydeck :D

kak ina kl berkata...Best Blogger Tips

betul tu..org tamak nanti rugi..